Hi haurà derbi Olympic- Winterthur?

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
10/06/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

L’entrenador Pepe Sànchez i la resta de components de la plantilla continuaran un any més per retornar l’Olympic Floresta a la Nacional A. Joan Ramon Subirats, president del club, es mostra content pel compromís de la plantilla.

El president de l’Olympic Floresta, Joan Ramon Subirats, ha fet una valoració de la temporada i també ha volgut parlar del futur del seu primer equip que enguany ha baixat a Nacional B. Subirats parla del present d’aquest conjunt.

Declaracions

Joan Ramon Subirats

Pepe Sànchez i tots els jugadors continuaran la propera temporada

Un altra dels temes que li hem preguntat a Subirats és l’hipotètic derbi que es podria produïr a la Nacional B amb el Winterthur. Subirats explica quines possibilitats existeixen.

Declaracions

Joan Ramon Subirats

Aquest derbi tindria molt d’interès per a tots

Si es disputés aquest derbi seria el primer de tota la història. Subirats explica què suposaria aquest matx.

Declaracions

Joan Ramon Subirats

Esperem jugar el derbi

Haurem d’esperar unes setmanes per veure si l’Olympic i el Winterthur queden enquadrats en el mateix grup de la Nacional B de futbol-sala.