El Júnior masculí d’hoquei herba retorna a la Divisió d’honor després de derrotar al Caldaria Barrocas per 2 gols a 0. Els de Toni Forrellat superen en l’últim quart d’hora a un rival ultradefensiu. Els santcugatencs es jugaran la setmana vinent el campionat de lliga davant el Barça a les instal·lacions santcugatenques.
El Júnior ha assolit definitivament l’ascens a la màxima categoria de l’hoquei herba estatal. Tot i la victòria el partit davant el Caldaria no ha estat massa còmode. Com explica Ricky Ruiz el conjunt gallec és molt dur, es tanca en defensa i això els fa difícils de superar.
L’esforç ha estat recompensat amb aquest ascens que ja és matemàtic, no només pel Júnior sinó també pel Barça. Això significa que el pròxim partit de lliga que enfronta Júnior i Barça només pot decidir qui té més números per fer-se amb títol de campió de lliga. Ricky Ruiz avança que serà un partit per gaudir.
Això serà el pròxim cap de setmana. El Júnior de Toni Forrellat farà d’anfitrió.

