Hoquei Patins: El PHSC buscarà lligar els dos punts a casa davant el Riudebitlles

-->
Enllaç copiat al clipboard
19/11/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei patins

El Patí Hoquei Sant Cugat rep el Riudebitlles després de caure per 7 a 3 davant el Sitges la passada jornada de lliga. El Riudebitlles per la seva banda ve de perdre enfront el Floid Pla i és cinquè a la general. Francesc Linares no podrà comptar amb Víctor Garcia, que pateix una distensió de lligaments al canell, ni amb Josep Ruano, que té una fissura al dit de la mà dreta.

El Patí Hoquei Sant Cugat rep avui al Riudebitlles després de caure per 7 a 3 davant el Sitges la passada. El Riudebitlles per la seva part ve de perdre enfront el Floid Pla i és 7è a la general.Per solucionar la poca capacitat de reacció que van tenir els santcugatencs enfront el Sitges, Francesc Linares vol encarar el partit sortint des de la primera part amb forces per guanyar. Així ens ho explica l’entrenador del Patí Hoquei Sant Cugat:

En el partit d’aquesta tarda Linares no podrà comptar amb el jugador Víctor Garcia a causa d’una distensió de lligaments al canell, ni amb Josep Ruano que té una fissura al dit de la mà dreta, tal com ens ho explica Linares

Recordem que el partit d’avui es disputarà a les 19: 30 al pavelló de la Rambla del Celler.