Hoquei Patins: El PHSC perd el seu primer partit a casa

-->
Enllaç copiat al clipboard
11/10/04 a les 00:00h
 |  3 minuts de lectura
Secció: Hoquei patins

El sènior masculí del Patí Hoquei Sant Cugat juga aquest vespre el partit ajornat davant el Juneda al pavelló de la Rambla del Celler. Els santcugatencs venen de perdre per 1 a 3 davant el Noia, un dels primers classificats del grup.

El sènior masculí del Patí Hoquei Sant Cugat ha tret la primera desfeta de la temporada davant el Noia per 1 gol a 3. Els homes entrenats per Francesc Linares han hagut d’encaixar la primera derrota en el seu primer partit davant de l’afició santcugatenca. Fa dues setmanes, els vermell-i-negres no van poder disputar el seu debut davant d’un Pavelló de la Rambla del Celler que estava de gom a gom perquè el col·legiat no es va presentar a la pista. Ara, que tenien una oportunitat per triomfar a casa se’ls hi ha escapat. Els santcugatencs han sortit a per totes i el marcador no s’ha estrenat fins a manca d’un minut del descans on els de Noia han obtingut el seu primer gol. Els de Linares s’anaven al descans amb el sabor amarg de ver-se obligat a remuntar en la segona part. A la represa, a només tres minuts de l’inici del joc, un jugador del Noia amb un gran xut directe des de gairabé del mig del camp ha sumat el 2 a 0 pel conjunt tarragoní. Poc després, ha tingut resposta santcugatenca. El vermell-i-negre Victor García s’ha escapat en un contracop i retallava distàncies amb el seu 1 a 2. A partir d’aquí, els homes santcugatencs han tingut nombroses ocasions de gol però al final la bola ha acabat estavallant-se en el pal de la porteria contrària. Quan semblava que els locals aconseguirien remuntar el 1 a 2 en contra van passar els minuts i els santcugatencs estaven desencertats de cara a gol. Finalment, la confiança dels visitants va ser superior a la local i en una jugada van aconseguir el 1 a 3 definitiu. L’arbitratge d’aquest matí no ha ajudat gaire als santcugatencs. De fet, les entrades dures han estat dels tarragonins però el col·legiat no ha tret cap tarjeta en tot el partit. En aquest cas, les han rebut els locals, tarjes que no tenien cap justificació. Escoltem al tècnic Francesc Linares que quasi no té veu

Tot i la derrota el tècnic no es mostra negatiu amb el partit. Es més, es mostra content amb l’actuació dels seus jugadors però diu que la sort no ha estat de part dels santcugatencs

La nota positiva de la jornada del hoquei patins local la porta el sènior femení. Les noies entrenades per Joan Soler han golejat al Corbera per 1 gol a 10 a domicili. Pel que fa al masculí, demà han de disputar el partit ajornat amb el Juneda. Serà demà a les 10 de la nit en el Pavelló de la Rambla del Celler.