Hora Bruixa i Arran engeguen una campanya contra la publicitat sexista

151127-hora-bruixa-arran.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/11/15 a les 20:59h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els col·lectius Hora Bruixa i Arran reproven la publicitat ‘discriminadora i vexadora’ a través de la campanya ‘Sant Cugat lliure de sexisme’. En una trobada aquest divendres a la plaça d’Octavià, les associacions han posat de manifest que sovint la publicitat és ‘una eina més del masclisme’ i que ‘el patriarcat va de la mà del sistema capitalista’.

Els col·lectius han explicat que volen fer visibles els casos publicitat sexista, a l’hora que busquen fer pedagogia tant als comerciants com als ciutadans. Aquesta intenció es farà especialment intensiva durant aquesta campanya de Nadal, com ha explicat la membre d’Hora Bruixa Nura Estany.

Declaracions

Nura Estany

La nostra intenció és fer molta sensibilització amb parades informatives durant el Nadal per conscienciar tant les famílies com els comerços.

Les activitats d’aquest divendres s’han completat amb una xerrada a la Casa de Cultura de la periodista i investigadora de comunicació i gènere Marta Orsini sobre la relació dels mitjans de comunicació i la difusió del sexisme.