El ‘no’ d’ICV-EA obliga a fer una reflexió de com i qui està fent Europa. Així ho ha assegurat Raül Romeva, diputat ecosocialista al Parlament Europeu, durant l’acte central de la formació a la comarca que s’ha celebrat a la nostra ciutat. Romeva ha remarcat que el no a la Constitució Europea no és un no a Europa sinó una clara voluntat d’aconseguir una Europa millor per a tots els ciutadans.
Al voltant d’un centenar de persones han participat en l’acte central d’ICV-EA a la comarca, que s’ha celebrat aquest divendres a la nostra ciutat i en el que ha participat l’eurodiputat Raül Romeva. Romeva ha volgut denunciar que, des d’algunes formacions polítiques, s’hagi incentivat la por a votar en contra de la Constitució europea, i ha deixat clar que un resultat important del ‘no’ ajudarà a fer veure els dèficits que, segons els ecosocialistes, té el tractat europeu. .
L’eurodiputat ha volgut defensar la seva formació d’aquells que equiparen els ecosocialistes amb partits d’ultradreta europeus pel fet de dir ‘no’ a la Constitució europea.
A l’acte, a més de Romeva, hi han participat el portaveu d’ICV a Sant Cugat, Xavier Boix, i el regidor d’EUiA a Castelldefels Juan Manuel Patón.

