ICV-EUiA ha presentat aquest dissabte una llista electoral formada per membres de totes les generacions i dels diversos districtes de Sant Cugat. Amb aquesta proposta, el grup municipal pretén incrementar la representació al consistori per combatre la crisi econòmica a través d’alternatives socials i ecològiques.
La llista del grup municipal reuneix membres de diverses edats i de les diferents zones de la ciutat però amb l’objectiu comú de protagonitzar un canvi a Sant Cugat. Els ecosocialistes volen impulsar les polítiques socials, millorar la mobilitat en transport públic i fomentar la transparència en l’administració mitjançant un equip polític que representa tot el territori santcugatenc. Així ho ha explicat el cap de llista d’ICV-EUiA, Joan Calderon.
Joan Calderon
Els ecosocialistes presenten una llista amb Roser Casamitjana al número 2 i l’excap de llista Xavier Boix, al número 3. Els exregidors Jordi Casas, Àssun Reyes, Joan Balada i Josep Maria Àngel i la representant d’ICV-EUiA a Promusa Montserrat Español tanquen la llista ecosocialista a les eleccions municipals. La portaveu d’ICV-EUiA al Parlament, Dolors Camats, ha posat èmfasi en la necessitat de donar una bona resposta a la crisi econòmica a través dels resultats de les eleccions municipals.
Dolors Camats
L’acte de presentació de la llista ha tingut lloc aquest dissabte al Casino de la Floresta.

