El concert solidari de Nadal d’Intermón-Oxfam que se celebrarà al Teatre-Auditori el 19 de desembre recollirà fons per un programa de seguretat alimentària a Burundi. En la seva cinquena edició, el concert comptarà amb la música de la Barcelona Jazz Orquestra.
La recaptació del concert anirà destinada a assegurar la seguretat alimentària dels repatriats i desplaçats interns a la guerra civil a Burundi, un total de 600 famílies. Es tracta d’un dels projectes més importants de l’organització que treballa a la zona des de fa dos anys. Així ho ha destacat la coordinadora de la delegació local d’Intermón-Oxfam, Anna Lloret, aquest dilluns durant la presentació del concert.
Anna Lloret
De la seva banda, el tinent d’alcalde de Cultura, Xavier Escura, ha destacat la tasca d’Intermón-Oxfam a Sant Cugat.
Xavier Escura
El concert d’enguany comptarà amb la interpretació de peces que convinen el jazz tradicional amb les noves tendències a càrrec de la Barcelona Jazz Orquestra. La vetllada solidària començarà a les nou de la nit i tindrà un preu de 15 euros. D’altra banda, Intermón també ofereix la possibilitat de la fila zero que permet fer donatius mitjançant un compte corrent.

