“Hem estat dues setmanes llargues sense telèfon ni internet”. Ho explica a Cugat Mèdia Joan Canadell, president de l’Associació de Veïns de Mas Fortuny, un nucli urbà del terme municipal de Sant Cugat enclavat al bell mig de Collserola i que té una vintena d’habitatges. Tots ells s’han vist afectats per una interrupció en el servei que el veïnat atribueix a què algú va tallar els cables de comunicació. Tot plegat és una informació que avançava Betevé, ja que la majoria d’afectats es trobaven a la part de Barcelona de les Planes.
El problema que Movistar s’ha trobat per solucionar la incidència, ha explicat Canadell, és que algunes de les línies afectades passaven per finques de particulars; les propietats no donaven permís a la companyia per entrar-hi i fer els treballs corresponents. Així, la incidència s’ha allargat més de dues setmanes. “Han hagut de passar els fils per fanals i arbres”, explica el president de l’entitat veïnal, que confia que aquesta solució sigui una mesura provisional.
Segons ha explicat Betevé, diversos veïns afectats ja han presentat denúncies als Mossos d’Esquadra per un cas de sabotatge.

