Ja es pot reservar cita amb els ambaixadors reials al Claustre

Els infants podran lliurar les seves cartes el 2, 3 i 4 de gener a la tarda

231220-ambaixadora-reial-a-ajuntament-marc-quevy.jpg
Foto: Ajuntament (Marc Quevy)
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/12/23 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Els ambaixadors reials fan parada a Sant Cugat el 2, 3, i 4 de gener al Claustre del Monestir. Els infants podran lliurar les seves cartes per als Reis d’Orient, però per fer-ho cal reservar cita prèvia. Les peticions s’obren aquest dijous a partir de les 15 h de manera telemàtica.

POTS RESERVAR CITA AQUÍ A PARTIR DE LES 15 H

Els ambaixadors reials estaran al Claustre cada tarda entre les 15 i les 21 h. L’espai estarà adaptat de 15 a 16 h per a infants amb TEA (Trastorn de l’Espectre de l’Autisme) i altres col·lectius amb necessitats especials. A més, les darreres cartes es podran entregar durant la Cavalcada als mateixos Reis d’Orient. Enguany, la Cavalcada té novetats:

estrena format, recorregut i espai final. Ses Majestats arribaran a les 17.30 h a la plaça Victòria dels Àngels i iniciaran el recorregut a l’avinguda de Pla del Vinyet. Finalitzaran a la plaça de l’U d’Octubre, des d’on aniran a peu fins a la plaça de l’Om per recollir les cartes de nens i nenes (20.45 h).