Ja són públics els guanyadors del concurs de pessebres de l’Ateneu Santcugatenc

171228-concurs-pessebres.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
28/12/17 a les 21:43h
 |  3 minuts de lectura
Secció: Cultura

Ginesa Cañavate, Roger Cusidó, Pilar Lasala i la botiga Vila Electrollar són els guanyadors del concurs de pessebres de l’Ateneu Santcugatenc. El jurat, que ha visitat els pessebres al llarg de la setmana, ha donat a conèixer aquest dijous els guanyadors de la iniciativa, que enguany ha rebut 33 propostes. Abans de l’entrega de premis s’ha fet un recorregut pel centre de la ciutat per veure una a una les creacions amb la companyia de membres de l’Escola de Música Tradicional de Sant Cugat (EMTSC).

La guanyadora de la categoria popular, Ginesa Cañavate, ha destacat a Cugat.cat ‘les hores de treball que hi ha darrere del pessebre’.

Declaracions

Ginesa Cañavate

M’ha fet molta il·lusió perquè hi ha moltes hores de feina darrere d’aquest pessebre.

El jurat l’han format Andreu Campos, membre de l’Associació de Pessebristes de Barcelona; Laia Travé, tècnica de l’Ateneu i organitzadora del concurs; i Artur Ribera, fotògraf encarregat de documentar gràficament tots els pessebres presentats. Travé ha explicat que ‘cada vegada és més complicat valorar els pessebres’.

Declaracions

Laia Travé

El nivell és complicat de valorar perquè hi ha molts pessebres. La gent ens ho posa complicat.

Els premis són lots gentilesa de la Pastisseria Sàbat, Vins Noé, Òmnium Cultura i l’Ateneu Santcugatenc.

Categoria artística

1r Premi: Roger Cusidó Díez 2n Premi: José Manuel Rodríguez-Arias Garcia 3r Premi: Luis Navarro Salvador Accèssit: Sergio Felez Moyano

Categoria infantil i juvenil d’Òmnium Cultural

Hípica Zaudú (Caterina Tarrida i Matilda Plà)

Categoria col·lectiu

1r Premi: Vila Electrollar 2n Premi: Col·legi Pureza de Maria de Sant Cugat 3r Premi: Llar d’Avis de la Parròquia

Categoria innovador

1r Premi: 010 (Pilar Lasala) 2n Premi: Viaró Infantil Global School 3r Premi: Raquel Oletta Sandoval

Categoria popular

1r Premi: Ginesa Cañavate Garcia 2n Premi: Miquel Úrsul Masó 3r Premi: Juan Carlos Martínez Lacruz Categoria Honorífica: Maria Rosa Llunell Pahissa, Cal Crispin (Joaquim Gimenez) i Josep Casas Llongueras