Jaël Bestué queda fora de la final del 4×100 europeu després que Espanya perdi el testimoni

A la final dels 200 metres, la santcugatenca va quedar segona

240804-jael-bestue-200-jjoo-a-rfea.jpg
Jaël Bestué en la cursa dels 200 metres als Jocs Olímpics de París / Foto: RFEA
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/08/26 a les 09:23h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

La santcugatenca Jaël Bestué no ha pogut classificar-se per a la final del 4×100 del campionat d’Europa d’atletisme de Birmingham. L’equip espanyol ha quedat eliminat aquest dissabte a les semifinals després que el testimoni caigués a terra en l’últim canvi.

Bestué ha estat l’encarregada de córrer la segona posta, en un quartet format també per Ericka Badeau Maseras, Lucía Carrillo i Maribel Pérez.

En el canvi entre Bestué i Carrillo, la tercera rellevista ha hagut de frenar després d’arrencar massa aviat, fet que ha desajustat la cursa. En l’última entrega, Carrillo no ha pogut completar correctament el canvi amb Maribel Pérez i el testimoni ha acabat caient sobre la pista, provocant l’eliminació de l’equip espanyol.

Espanya arribava a Birmingham amb aspiracions de lluitar per les medalles en una prova en què el quartet femení ha aconseguit grans resultats en els darrers anys.

La participació de Bestué al Campionat d’Europa, però, ja ha deixat una actuació destacada en els 200 metres, on la santcugatenca va arribar a la final i va acabar setena amb 22,69 segons.