Jaume Oms continuarà al capdavant del Patí Hoquei Club Sant Cugat femení una temporada més, ha confirmat l’entrenador a Cugat.cat. Després de setmanes de converses, el tècnic i el club han arribat a un acord per mantenir el seu vincle. Oms, que va arribar a la meitat de la temporada 2014/15, dirigirà l’equip a Nacional Femenina, on ha descendit aquest curs després de pujar a l’Ok Lliga tot just l’exercici anterior.
Jaume Oms iniciarà la tercera temporada al capdavant del Patí Hoquei Club Sant Cugat femení, període al qual s’ha d’afegir la meitat del curs 2014/15, exercici en què va arribar Oms. Llavors, el tècnic va agafar l’equip en una situació delicada a l’Ok Lliga i no va poder salvar-lo. Una temporada més tard, va obtenir l’ascens des de Nacional Femenina i aquest curs ha tornat a patir el descens de categoria. Per tot plegat, el tècnic aposta perquè l’equip s’alliberi d’aquesta condició d’ascensor entre dues categories. Oms explica en declaracions a Cugat.cat que prefereix edificar un conjunt sòlid per després assolir un ascens amb garanties.
Jaume Oms
En aquest sentit, l’entrenador ha assegurat que a les properes setmanes es definirà la plantilla per a la temporada que ve. En primer lloc es concretaran les renovacions i Oms ha explicat que la intenció és incorporar després una o dues peces per acabar de completar el conjunt.

