Jaume Oms seguirà al capdavant del PHC Sant Cugat femení per disputar l’OK Lliga

hoquei_patins_jaume_oms_ok_2014_2015.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/06/16 a les 15:59h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

L’entrenador del Patí Hoquei Club Sant Cugat femení, Jaume Oms, continuarà al capdavant l’equip vermell-i-negre per a la temporada que ve, en què el conjunt competirà a l’Ok Lliga. Oms va arribar al Patí Hoquei a mitjans de la temporada 2014/15 en substitució de Pep Mateo. Tot i que aleshores no va poder evitar el descens de l’equip a Nacional Catalana, ha estat capaç de retornar-lo a la màxima categoria estatal.

Després d’una treballada temporada en què s’ha suat per assolir l’objectiu, el retorn a l’Ok Lliga, el Patí Hoquei Club Sant Cugat i Jaume Oms han enllestit un acord en què el tècnic ha vist satisfetes les condicions que havia posat sobre la taula per seguir. En aquest sentit, Oms assegura que s’ha culminat un procés en què totes dues parts ja anaven pel mateix camí, i centra l’objectiu a construir un conjunt competitiu que pugui assolir la permanència en una competició tant dura com l’Ok Lliga.

Declaracions

Jaume Oms

Els dos caminàvem en la mateixa direcció, havíem de polir unes petites coses i ja hem arribat a l’acord. Estem contents tots. L’objectiu és la permanència.

El projecte de Jaume Oms ja té el primer reforç per garantir més competitivitat a la categoria reina: el fitxatge de la fins ara jugadora de l’Sferic Terrassa Esther Ferrer. A més, ha anunciat la continuïtat de tota la plantilla de la temporada que acaba de tancar-se.