Javier Salamero finalitza subcampió del món de BTT a Itàlia

javiersalamero_btt_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
02/09/16 a les 18:42h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El ciclista valldoreixenc del King Barcelona Racing Team Javier Salamero finalitza subcampió del món de BTT a la modalitat XC en categoria de majors de 50 anys en una competició disputada a Itàlia. Salamero ha encapçalat la cursa, però s’ha vist superat per Gilberto Perini. Salamero participarà en altres competicions com l’Europeu, ultramaratons i curses de carretera.

Salamero no ha pogut revalidar el títol de campió del món aconseguit fa un any a Andorra. El valldoreixenc, tot i fer una mala sortida, ha anat de menys a més i ha arribat a liderar la cursa. En els quilòmetres finals, però, Salamero ha vist com l’italià Perini el superava i s’enduia el triomf.