Joan Galbas, Àlex Martínez i Guillem Fox, accent santcugatenc a la Lliga Francesa d’hoquei patins

hoqueipatins_joangalbas_font_letelegramme.fr.jpg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
06/02/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

Els jugadors d’hoquei patins Álex Martínez i Guillem Fox amb el Nantes i Joan Galbas amb el Quevert són els representants santcugatencs a la lliga francesa, N1 Elite. Martínez i Fox compleixen la segona temporada a França i Galbas s’ha estrenat aquesta campanya. Tots tres jugadors s’han format a les categories inferiors amb el Patí Hoquei Club Sant Cugat.

Després de 12 jornades disputades a la lliga francesa, el Quevert de Joan Galbas és segon amb 27 punts, a un del líder, el St Omer. Galbas, que va marxar del Patí Hoquei Club Sant Cugat la passada temporada, s’està adaptant bé al campionat i a l’equip. Els altres dos santcugatencs de la lliga són el porter Guillem Fox i Álex Martínez que juguen amb el Nantes i que ocupen la sisena posició.