Joan Pahisa ha sumat sis medalles al Mundial de persones de talla baixa al Canadà

joan_pahisa_medalla_font_joan_pahisa_mundials.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
06/09/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El santcugatenc Joan Pahisa ha sumat sis medalles, quatre d’or i dues de plata, al Mundial per a persones de talla baixa disputat a mitjans d’agost al Canadà. L’associació santcugatenca Sports PTB ha guanyat 31 medalles en la primera participació en una cita mundialista.

Joan Pahisa ha guanyat quatre medalles d’or, una de tennis taula i tres de natació a les modalitats de 25,200 i 200 metres lliures i dues de plata, als 50 braça i en javelina. Pahisa supera les cinc medalles aconseguides a l’anterior cita mundialista al 2013. Aquesta competició també serà recordada per la primera participació de l’associació santcugatenca Sports PTB, creada per Joan Pahisa, i que ha sumat 31 medalles. Pahisa es mostra molt feliç perquè Sports PTB ha fet història en aquesta competició.

Declaracions

Joan Pahisa

El que em fa més il·lusió d’aquest Mundial és la participació de l’associació Sports PTB.

La delegació santcugatenca ha estat formada per sis esportsites.