Joan Queralt tancarà el cicle ‘Enraonar’ amb una conferència sobre els drets humans i la justícia

Queralt és catedràtic de Dret penal de la UB i director-coordinador del llibre 'La sentència del procés. Una aproximació acadèmica'

210327-joan-queralt-catedratic-de-dret-penal-de-la-ub.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
28/03/21 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Punt final al cicle ‘Enraonar’. El catedràtic de la Universitat de Barcelona Joan Queralt tancarà, aquest dilluns a les set de la tarda, el cicle amb la conferència ‘Drets Humans i els procediments judicials. Perversions del sistema’. La xerrada de Queralt es farà en línia a causa de la Covid-19 i es podrà seguir per ‘streaming’ a Cugat Mèdia o del canal de Youtube de l’Ajuntament.

El ponent de la darrera conferència de l”Enraonar’ és el director-coordinador del llibre conjunt de 14 especialistes ‘La sentència del procés. Una aproximació acadèmica’. L’organització del cicle ‘Enraonar’ va a càrrec de l’Ajuntament de Sant Cugat i la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona i compten amb el suport de les Sindicatures de Greuges de Catalunya.