Joaquim Castelló (EMD): ‘La construcció d’un camp de futbol és una prioritat per al govern de Valldoreix’

esports_joaquim_castello.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
02/02/12 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

El vocal d’Esports de l’EMD de Valldoreix, Joaquim Castelló, ha explicat, en una entrevista a Cugat.cat, que la prioritat del govern valldoreixenc és la construcció d’un camp de futbol al territori durant la legislatura, però que ara mateix és ‘inviable’ per la situació econòmica. Castelló també ha avançat que les Cinc Milles Femenines i la 3a Duatló seran les activitats més destacades d’enguany.

Després de mig any al capdavant de la vocalia d’Esports de l’EMD de Valldoreix, Joaquim Castelló creu ‘necessari i vital’ la construcció d’un camp de futbol perquè són molts els usuaris que demanen aquest equipament. Un dels principals afectats és el Valldoreix Club de Futbol que ha de disputar els seus partits a Vallvidrera per manca d’instal·lació al territori. Castelló desitja i espera que el projecte arribi a bon port.

Declaracions

Quim Castelló

És necessari el camp de futbol. Espero i desitjo que el projecte arribarà a bon port.

Castelló també ha explicat que les Cinc Milles Femenines, previstes per a finals d’any, i la 3a Duatló, que enguany serà puntuable per al campionat de Catalunya, i prevista a l’octubre, seran les activitats més destacades d’enguany. El vocal d’Esports de l’EMD també ha confirmat que no es poden crear noves disciplines esportives amb el nom de Valldoreix per falta d’instal·lacions.