Joel Cuevas aconsegueix un podi històric al Català benjamí de tennis taula amb la UESC

tennis_taula_uesc_benjami_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
01/06/16 a les 14:15h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El jugador benjamí de la UESC de tennis taula Joel Cuevas ha guanyat la medalla de bronze al Campionat de Catalunya que s’ha disputat aquest diumenge a Esparreguera. Cuevas ha aconseguit el primer podi del club santcugatenc en un Català de base. L’equip femení ha quedat cinquè de Catalunya per conjunts.

La secció de tennis taula de la UESC ha participat per primera vegada en un Català de base i ho ha fet amb resultats destacats. El més important és el que ha aconseguit el palista Joel Cuevas amb una tercera posició. A la categoria d’equips, el benjamí A masculí format per Joel Cuevas i Max Kopchuk ha finalitzat novè, el B amb Arturo Álvarez i Dima Baró ho ha fet en dissetena plaça i el femení, amb les germanes Mariona i Laia Munné, ha tancat la competició en cinquena posició. El coordinador de la UESC de tennis taula, Josep Anton, destaca els bons resultats aconseguits per aquests joves palistes.

Declaracions

Josep Anton

Estic molt satisfet amb la bona feina que han fet aquests jugadors.

Els diferents equips de la UESC ja es preparen per al Campionat d’Espanya que es disputarà a finals de juny a Blanes.