Joguines Marga tanca i la joieria Sardà amplia el local

joguines-marga-joieria-sarda.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/06/15 a les 13:31h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La tradicional botiga Joguines Marga, situada al carrer de Santa Maria, ha abaixat la persiana definitivament. A l’abril, els propietaris de la joieria Sardà, establiment veí de la botiga de joguines, van rebre la proposta de llogar l’espai per part del propietari del local, que és el mateix. Els joiers han aprofitat l’oportunitat per ampliar el negoci.

Les obres de reforma ja han començat i es preveu que estiguin acabades a finals de juliol. La copropietaria de la joieria Sardà, Edita Pallarès, ha explicat que amplien la botiga ‘mirant endavant i pensant que és un negoci de futur’.

Declaracions

Edita Pallarès

Agafem uns 30 metres quadrats més del local del costat, Joguines Marga, que ha deixat de funcionar. Hem decidit ampliar la botiga mirant endavant i pensant que és un negoci de futur.

Joguines Marga ha treballat durant gairebé 40 anys en la venda de joguines als santcugatencs.