Jordi Cadena, guardonat amb el Premi Jordi Dauder a la Creativitat

jordi-cadena-director.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
13/03/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El cineasta santcugatenc Jordi Cadena, juntament amb Francesc Betriu, ha rebut el setè Premi Jordi Dauder a la Creativitat en el Cinema Català de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya. El guardó, que s’entregarà el 30 de març, reconeix la trajectòria de Cadena, ‘un dels cineastes catalans contemporanis més importants’. És director, guionista i productor, i va ser finalista dels premis Gaudí per ‘Elisa K’ (2010) i ‘La por’ (2013).

El cineasta ha explicat a Cugat.cat que està agraït pel premi, però que, tot i reconèixer una trajectòria, no té pensat deixar de treballar.

Declaracions

Jordi Cadena

No voldria pensar que quan et donen guardons d’aquest tipus pugui significar un final d’etapa. Això és el principi d’una de nova.

El guardó, que porta el nom del desaparegut actor i col·laborador de les primeres edicions de la Mostra, ja ha reconegut figures com Lluís Homar, Agustí Villaronga, Pere Arquillué, Pere Portabella, Emma Vilarasau, Mar Coll, Vicky Peña, Àlex Brendemühl, Carme Elias i Ventura Pons.