Prop de 180 persones assisteixen a l’entrega dels premis esperit Júnior. L’ex president de la Generalitat, Jordi Pujol, es mostra satisfet pel guardó i destaca la progressió d’aquesta entitat tant a nivell d’instal·lacions com de formació.
La primera edició dels Premis esperit Júnior va reunir un bon nombre d’assistents i també de vips. Joan Franquesa i Evarist Murtra, directius del Barça, Josep Lluís Vilaseca, ex secretari general de l’Esport de la Generalitat, o el nou regidor d’esports, Xavier Amador, juntament amb personalitats esportives i socials de la ciutat es van donar cita a les instal·lacions del Júnior. El moment més esperat, però va ser quan l’ex president de la Generalitat, Jordi Pujol, rebia de mans de Miki Ranera, president del Júnior el premi esperit Júnior. Pujol es va mostrar molt satisfet en recollir el guardó.
Jordi Pujol
Pujol també va deixar mostra de la seva ironia quan li vàrem preguntar si es mereixia aquest guardó.
Jordi Pujol
Miki Ranera, president del Júnior, va deixar clar que la gran tasca de Pujol al capdavant de la Generalitat i els valors que ha promogut com la solidaritat, el saber escoltar l’han fet mereixedor d’aquest guardó. Ranera valorava d’aquesta manera la primera edició.
Segons ha pogut saber Ràdio Sant Cugat, la segona edició es farà el mes de novembre o desembre i el guardonat podria ser Josep Guardiola, ex capità del Barça i actual entrenador del Barça “B´´.

