Jordi Raga: ‘Seguiré dirigint l’equip masculí, però el femení encara és una incògnita’

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
14/06/10 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura

El director esportiu del Patí Hoquei Sant Cugat, Jordi Raga, ha confirmat en una entrevista a Cugat.cat la seva continuïtat al capdavant del primer equip masculí. Raga creu que també podria seguir dirigint l’equip femení encara que està pendent d’una reunió amb el coordinador del club, Marc Comalat.

Jordi Raga ha confirmat que seguirà dirigint el primer equip masculí del Patí Hoquei Sant Cugat. L’ únic dubte és si també compaginarà aquest càrrec amb el de tècnic de l’equip femení. Aquest tema queda pendent d’una reunió amb el coordinador, Marc Comalat. Raga ha fet una valoració de la temporada dels dos equips en una entrevista al programa ‘Esport en Marxa’ de Cugat ràdio.