Jordi Sanz Angrill (director de cinema): “Poder viure l’experiència de ser al Festival de Shanghai és el premi més gros”

El jove director santcugatenc ha compartit la seva experiència al 'Connectats' on també ha avançat el desig de fer el seu primer llarg el 2025

240626-jordi-sanz-director-cinema-a-media.jpg
Jordi Sanz, director cinema / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
27/06/24 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

El director de cinema santcugatenc Jordi Sanz Angrill torna del Festival Internacional de Shanghai sense guardó, però amb una gran experiència personal i professional a la motxilla. El curt ‘Germanes’ no ha estat premiat en un dels festivals més importants del continent asiàtic, però sí a Albània. Després de l’estrena mundial, el jove director santcugatenc espera que aquest curt, protagonitzat per les actrius Laia Marull i Gemma Brió, es pugui exhibir en altres festivals tant a l’estranger com a Catalunya, on ja hi ha data tancada, però encara no s’ha fet pública. Sanz Angrill també ha parlat dels seus projectes de futur en aquesta entrevista al ‘Connectats’.

Escolta-ho