El santcugatenc i parlamentari de Ciutadans (C’s), José Domingo, aposta per la fórmula del ‘canvi de cares’ a la direcció de Ciutadans per tal de renovar l’executiva del partit i d’aquesta manera ‘obrir el debat dins de la formació i la militància’. Domingo considera que cal superar la imatge de ‘partit amb un únic referent’ i donar més sensació coral a la societat.
Segons José Domingo, Ciutadans no s’ha mobilitzat prou els darrers temps i cal que la formació torni a ‘sortir al carrer’ per transmetre el seu missatge polític a la ciutadania. En aquesta mateixa línia el parlamentari santcugatenc ha afirmat que cal celebrar una assemblea extraordinària per donar veu a altres persones amb capacitat política que les que fins ara han estat la imatge del partit. Escoltem Domingo en declaracions a Cugat.cat.
José Domingo
La proposta d’assemblea extraordinària que José Domingo, junt amb el vocal secretari del grup parlamentari de C’s, Antonio Robles, ha presentat a la direcció del partit seria pels propers 27 i 28 d’octubre.

