José Rodríguez, nou entrenador de l’Olímpyc Floresta

Pren el relleu a Joan Pinilla, que ha dirigit l'equip a les darreres tres temporades

Canvi a la banqueta de l'Olímpyc Floresta
Canvi a la banqueta de l'Olímpyc Floresta
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
12/07/25 a les 14:50h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

José Rodríguez és el nou entrenador de l’Olímpyc Floresta de futbol sala, en substitució de Joan Pinilla, que ha dirigit l’equip a les darreres tres temporades. El nou tècnic procedeix del SD Espanyol i arriba acompanyat d’Ivan Rivera, que serà el segon entrenador.

Rodriguez és badaloní i va ser jugador del primer equip de l’Industrias Santa Coloma durant 10 anys, des del 1994 al 2004. Ha entrenat al Sícoris de Lleida, a Segona B, i al Futsal Iris Badalona i FS Vilassar, de 3a nacional. La darrera temporada ha dirigit el SD Espanyol, rival de l’Olímpyc Floresta a la lliga.

Plantilla: altes i baixes

Pel que fa als jugadors, l’Olimpyc ha fitxat dos jugadors. S’incorporen Bernat Rovira i el porter, Pol Rofés, provinents també del SD Espanyol. Per contra, són baixa Raül de Regàs, i  el porter David Quílez.

Agraïment a Joan Pinilla

L’Olimpyc Floresta també ha volgut agrair la feina feta a l’exentrenador Joan Pinilla, que durant tres temporades ha dirigit els florestans. Tercers aquesta temporada, i subcampions (2022-2023 i 2023-2024).