Josep Antón: ” Ara mateix la UESC té més d’un 50 % de possibilitats de conservar la categoria”

-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
12/02/08 a les 13:03h
 |  1 minut de lectura

El primer equip de la UESC de tennis taula suma dues victòries al País Basc i s’acosta a la permanència. Els santcugatencs preparen el partit de la propera jornada a la pista del Borges.

Escolta-ho

Cap de setmana positiu per la UESC de tennis taula que afrontava dos desplaçaments consecutius al País Basc. El primer era dissabte a la pista del Sant Sebastià, segon classificat, que va finalitzar amb triomf per 3 a 4 dels santcugatencs. El segon matx a la pista del Etxadi i nou triomf per 2 a 4. Aquestes dues victòries situen als vermell-i-negres tercers però amb dos partits més que la majoria d’equips. El palista santcugatenc Josep Anton analitza el futur de l’equip. La jornada d’aquest cap de setmana podria ser clau. Si els santcugatencs guanyen a la pista del Borges i es combinen alguns resultats, assolirien la permanència de manera matemàtica a la Primera Nacional.