El conjunt de tennis taula de la Unió Esportiva Sant Cugat (UESC), guanya (3-2) el Sallent i aconsegueix així la primera victòria de la temporada. Els santcugatencs, que han remuntat un marcador advers de 2 a 0, marquen aquí, en la quarta jornada de la Primera Nacional, el punt d’inflexió que ells buscaven.
Els dos conjunts, UESC i Sallent coincidien en xifres, uns eren cuers i els altres penúltims. És per això, que el partit d’aquest dissabte era clau. Tot i la concentració amb la que han sortit a la pista, la tripleta formada per Enric Bosch, Pau Mellado i Josep Antón ha perdut els dos primers enfrontaments. Amb el marcador advers de 2 victòries a 0, li ha tocat el torn al palista Josep Antón, qui ha sabut salvar dues pilotes de partit i capgirar un matx que en principi no pintava bé. A partir d’aquest punt, els santcugatencs s’han crescut i han capgirat el marcador. Al final, en el partit de dobles, que era el de desempat, la UESC s’ha imposat i ha aconseguit sumar així la primera victòria de la temporada. El palista santcugatenc Josep Antón analitza la victòria a Cugat.cat.
Josep Antón
Amb el resultat d’aquesta jornada, els santcugatencs abandonen l’última plaça de la Primera Nacional i tenen 15 dies per preparar un partit complicat, davant l’Olot, conjunt que ocupa la zona alta de la taula.

