Josep Antón presenta un segon vídeo al concurs de cops magistrals

josep_anton_tennistaula.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/09/14 a les 11:51h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El palista de la UESC de tennis taula Josep Antón ha presentat un segon video al concurs internacional de cops magistrals. El santcugatenc és l’actual campió de la 1a edició i s’ha marcat l’objectiu de ser finalista amb els dos videos. Antón lidera el concurs amb el primer video amb gairebé 75.000 visites.

Josep Antón afegeix un nou repte al concurs internacional de de cops magistrals. Després de presentar el primer video i liderar, de moment, el rànquing del més visitat, aquest dimarts ha inclòs un segon video amb la col·laboració de Galia Dvorak, jugadora internacional de la selecció espanyola. Antón explica la dificultat del cop que ha fet amb Dvorak.

Declaracions

Josep Antón

És la primera vegada que veig un cop com aquest. Crec que tenim possibilitats d’entrar a la final.

Els videos presentats tenen fins el 21 de setembre per optar al concurs. Aquest dia l’organització publicarà els 5 finalistes segons les visites que hagin tingut. Després d’aquesta fase, el jurat decidirà el 5 d’octubre qui és el guanyador. El vencedor s’emportarà un viatge per a dues persones a Bangkok on assistirà a les series de les finals mundials, esponsorització per un any de la marca Stiga i 4.000 dòlars. El segon guanyarà 2.000 dòlars.