La 15a edició de ‘Pedra i Sang’ arriba avui a la sala capitular del Monestir

-->
Enllaç copiat al clipboard
25/12/15 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Cultura

La sala capitular del Claustre del Monestir acull la 15a edició de ‘Pedra i Sang’ per reviure l’assassinat de l’abat Biure a mans de Berenguer de Saltells. L’obra es representa avui a les vuit amb una representació carregada de ‘cameos’ d’actors que han participat en edicions anteriors.

La crisi dels refugiats, el procés independentista i la violència masclista són alguns dels temes que tintaran d’actualitat l’obra. La directora de l’obra, Dolors Vilarasau, ha subratllat que cada funció serà diferent a l’anterior, gràcies a les actuacions d’exparticipants de la representació.

Declaracions

Dolors Vilarasau

Afrontem aquests 15 anys amb il·lusió renovada. Enguany totes les representacions seran una mica diferents perquè hi haurà ‘cameos’ d’actors que havien participat d’edicions anteriors.

L’actor Xavier Tor, que interpreta l’abat Biure, ha celebrat l’arrelament de ‘Pedra i Sang’ a la ciutat i ha convidat els santcugatencs i les santcugatenques a gaudir-ne.

Declaracions

Xavier Tor

Això ha de tenir una continuïtat perquè pugui passar de pares a fills. Aixo ja és un espectacle històric.

Al repartiment, hi ha actors i actrius com Carles Martínez, Ricard Mariné, Pere Pahissa, Josep Maria Jaumà, Pere Codó i Sònia Guimerà, entre altres.

Altres representacions L’obra

es podrà veure en cinc funcions més: aquest dissabte a les vuit del vespre i diumenge i dilluns a les set del vespre i a dos quarts de deu de la nit. El preu de l’entrada és de 15 euros i es pot adquirir a la Casa de Cultura o al mateix Monestir.