04/05/16 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Altres
L’Àgora Sant Cugat International School i l’ONG Acción contra el Hambre han signat un conveni de col·laboració aquest dilluns perquè l’escola organitzi diferents activitats que serveixin per recaptar diners per a aquest organisme. La primera activitat que s’organitzarà serà la 22a edició de la Bicicletada Popular prevista per al 21 de maig.
Tags:
