La 3a edició de les curses d’orientació bat el rècord de participació

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
14/03/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

226 nens i nenes han participat a la tercera edició de les Curses d’orientació de Sant Cugat. Xavier Cortés, regidor d’esports, es mostra satisfet per l’acollida d’aquest esport a la nostra ciutat. 91 parelles i 44 a nivell individual han pres part en aquesta cursa que era classificatòria per la final nacional.

La tercera edició de les curses d’orientació disputada a Sant Cugat aquest diumenge ha esta un èxit de participació. Un total de 226 nens i nenes han pres part en aquesta competició i que ha servit per posar de manifest que els esports minoritaris tenen una bona acollida a la nostra ciutat. Xavier Cortés, regidor d’esports, fa una valoració positiva de les curses d’orientació.

Una de les activitats que prepara properament la regiduria d’esports és la quarta edició de les escoles esportives de Pasqua. Les inscripcions ja s’han obert a les oficines de l’OMET i s’ha ampliat el nombre de places a 154. Xavier Cortés es mostra satisfet de que aquesta activitat es consolidi a la nostra ciutat.

Les escoles esportives de Pasqua tindran lloc del 10 al 13 d’abril a la Zona Esportiva Municipal del Centre on s’inclouen activitats d’esports usuals, tàctics i de psicomotricitat.