La 4a edició del Torneig Solidari SantCu-Fundació Vicente Ferrer aposta per la internacionalització

futbol_torneig_vicente_ferrer_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/01/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

La 4a edició del Torneig de futbol Solidari SantCu-Fundació Vicente Ferrer es disputarà el 25 de febrer i aposta per la internacionalització amb la presència de tres equips japonesos. El Barça, l’Espanyol i el Cornellà són alguns dels clubs participants a les categories prebenjamí, benjamí i aleví. La recaptació del torneig anirà destinada al Campus Sant Cugat-Índia.

La ZEM de la Guinardera acollirà al matí la fase prèvia aleví i la ZEM Jaume Tubau serà la seu de la categoria prebenjamí i benjamí i de les finals alevins a la tarda. 10 conjunts preebnjamins, benjamins i alevins lluitaran per endur-se el títol. El FC Barcelona és el vigent campió prebenjamí i benjamí i l’Espanyol, en aleví. Cada jugador paga 10 euros que aniran destinats a la Fundación Vicente Ferrer. El director del torneig, Karim Cuberas, creu que el cartell de la competició cada any és més atractiu.

Declaracions

Karim Cuberas

La participació d’equips del Japó aporta qualitat al torneig.

El torneig va recaptar 3.000 euros la darrera edició.