Prop d’un centenar de joves percussionistes ha pres la ciutat aquest diumenge a ritme de batucada en la 4a Festa de la Percussió Infantil. Els 10 grups infantils de la Batuescola i quatre formacions convidades han fet una cercavila que ha recorregut els carrers del centre des de la plaça de Pep Ventura fins a la plaça d’Octavià. La celebració ha finalitzat amb una xocolatada popular i la mirada posada a la celebració de l’any vinent.
La Festa de la Percussió és ja una cita obligada de la Batuescola, que aprofita les acaballes del curs per posar en valor la feina feta durant l’any i oferir un tast dels avenços de cada grup. Ho ha explicat el seu impulsor, Xavi Manyoses, que afirma que la batucada a Sant Cugat viu un moment molt dolç.
Xavi Manyoses
Els infants locals han estat acompanyats en aquesta ocasió per les colles de Tabalers, Karabassà, A Batida do Tambor i els Trastukada d’Olesa. Els percussionistes han resistit les altes temperatures i han arribat a la plaça d’Octavià on han fet una demostració d’estàtics. Pares i mares assistents han coincidit a destacar els beneficis pedagògics de la música en els més menuts.
Públic
L’entitat celebra l’any vinent el seu cinquè aniversari
i, tot i que ja tenen la mirada posada al futur, encara no han fet públic com celebraran l’efemèride.

