Sant Cugat participa un cop més al festival Dansa Metropolitana, que enguany celebra la seva 8a edició en 12 municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona. El Teatre-Auditori, la Unió, la plaça Victòria dels Àngels i la plaça de la Unió són alguns dels espais que acolliran els deu espectacles que s’han programat a la ciutat.
Les escoles de dansa La Tacones, Centre de Dansa Laura Esteve i Estudi de Dansa Viviana Houni, així com els Tallers de Teatre Sílvia Servan (espai sonor de Miquel Segovia i Laura Viladrich) i el Col·lectiu de Música Antiga de Sant Cugat seran part activa del festival, que en aquesta ocasió estrena el projecte transversal ‘Vibracions’, que explora la relació entre el moviment i el so.
Programa d’activitats
Dissabte, 15 de març.
12 h. Plaça Victòria dels Àngels. Lali Ayguadé Company i Joan Ramon Graell: ‘Zitzània’. Activitat gratuïta.
12.30 h. Plaça Victòria dels Àngels. Projecte transversal ‘Vibracions’. Activitat gratuïta.
18 h. Teatre-Auditori Sant Cugat. It Dansa, Jove Companyia de l’Institut del Teatre: ‘Biterna’, ‘Lo que no se ve’, ‘Minus 16’. Preu: 15 euros.
Diumenge, 16 de març
12 h. La Unió Centre Cultural. CIA. Laia Santanach: ‘Jarana – Site Specific’. Activitat gratuïta.
12.30 h. Plaça de la Unió. CIA. Elvi Balboa: ‘Am I What?’. Activitat gratuïta.
Dijous, 20 de març
20.15 h. Cinemes Sant Cugat. The Royal Ballet: ‘Romeu i Julieta’ (en directe des del Royal Ballet & Opera de Londres). Preu: 22 a 25 euros.
Dissabte, 22 de març
19 h. Vestíbul del Teatre-Auditori Sant Cugat. Guille Vidal-Ribas i Àlvar Marcos: ‘Transmissions’. Preu: 6 euros.
Diumenge, 23 de març
18 h. Plaça Victòria dels Àngels. CIA. La Cerda: ‘El baile de la zurda’. Activitat gratuïta.
19 h. Teatre-Auditori Sant Cugat. CIA. Sharon Eyal / S-E-D: ‘Into The Hairy’. Preu: 32 euros.
Diumenge, 30 de març
12 h. Teatre-Auditori Sant Cugat. Religion: ‘Copiar’ (espectacle familiar). Preu: 10 euros.
CONSULTA EL PROGRAMA COMPLET AQUÍ