El neuromàrqueting i les xarxes socials com a estratègia de venda seran el fil conductor de la 9a Jornada d’Emprenedoria que se celebrarà el 26 d’octubre al Teatre-Auditori. La conferència ‘Ven a la ment i no a la gent’, a càrrec de l’expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística Alejandro Hernández, serà l’encarregada de donar el tret de sortida a la iniciativa que començarà a les nou del matí amb els parlaments del president de la Cambra de Terrassa, Marià Galí, i l’alcaldessa, Mercè Conesa, impulsors de l’acte. Les inscripcons es poden fer de forma gratuïta al web de la jornada.
també hi haurà ponències especialitzades de perfil empresarial con la del director de marketing i operacions de venda de Ricoh Espanya, Xavier Moreno, o la del director d’empreses tecnològiques i inversors de CaixaBank, Carlos Trenchs, que impartirà una ponència sobre els ‘Reptes en el creixement d’empreses tecnològiques i innovadores’. La tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Joana Barbany, explica que un dels temes tractats en aquesta edició serà la importància dels ‘influencers ‘ i els ‘youtubers’.
Joana Barbany
El centre de fabricació digital FabLabSantCugat i la comunitat de professionals creatius Creator Street protagonitzaran una sessió dedicada a la propera generació d’emprenedors amb la projecció d’un vídeo sobre l’experiència desenvolupada enguany del MakerChallenge Sant Cugat, un concurs innovador dirigit a joves que promou l’emprenedoria i la fabricació digital. La jornada es tancarà amb un panell empresarial dissenyat per afavorir una reflexió i un debat sobre la importància dels influencers i els youtubers per a les marques. La Cambra de Terrassa i l’Ajuntament de Sant Cugat impulsen aquesta iniciativa que es desenvoluparà en el marc del BeBusiness, una plataforma amb diferents actors del municipi, per desenvolupar activitats orientades a la promoció i el foment de l’emprenedoria.
Activitats complementàries
En el context del BeBusiness, Sant Cugat Empresarial organitza una nova edició de Converses, la tertúlia col·loqui i Sopar Anual de Sant Cugat Empresarial, el 26 d’octubre a les set del vespre a l’Hotel Sant Cugat. En aquest mateix sentit, el 27 d’octubre al matí, representants de diferents empreses de Barcelona i Sant Cugat obriran les oficines per a una gira exclusiva per compartir la seva visió, coneixement i cultura corporativa amb els participants.

