La Bohèmia, pendent dels permisos municipals per encetar el nou projecte

labohemia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/01/16 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

El bar musical La Bohèmia, que va tancar el desembre passat, està pendent de tràmits administratius per encetar el nou projecte a l’avinguda de les Corts Catalanes. L’Ajuntament, però, l’ha aturat per la falta d’uns permisos que Mercedes Muñoz, responsable del projecte, assenyala que ‘no acaben de quedar clars’. Davant les males perspectives, els responsables ja estan buscant nous locals per la mateixa zona com a alternativa ja que, asseguren, no poden esperar mesos per obrir.

Els responsables ja tenien seleccionat un local, a l’avinguda de les Corts Catalanes, per començar el seu nou projecte abans del tancament de l’establiment original, situat a l’avinguda de Catalunya. Amb les gestions avançades, esperaven obrir a mitjans de febrer, però a l’últim moment la situació s’ha capgirat, com explica Mercedes Muñoz.

Declaracions

Mercedes Muñoz

Quan vam presentar la documentació, ens van dir que no hi havia cap problema i, quan estàvem a punt de començar les obres, ens van dir que hi havia un problema burocràtic i s’ha endarrerit.

La nova proposta ja té nom, La Bohèmia-Abierto hasta el amanecer, i respectarà l’esperit fundacional, amb més espai per potenciar la música en directe. El nou local s’ajustava ‘perfectament’ a aquests usos, però de moment els responsables no hi veuen una solució propera. Muñoz assegura que no creu que sigui falta de voluntat política, sinó d’agilitat a l’hora de prendre decisions.

Declaracions

Mercedes Muñoz

No vull creure que sigui això, són qüestions burocràtiques. Suposo que no tenen només el problema de La Bohèmia, però necessitem una solució ja.

Muñoz també destaca que encara no han rebut els diners de la indemnització

pel tancament.