‘Sant Cugat del Vallès, la superfície més gran per comprar’ és el lema de la campanya que ha engegat la Cambra de Terrassa per promoure el comerç urbà. A través de banderoles i anuncis als mitjans de comunicació, la Cambra vol comunicar que la unió de tots els petits comerços és la major superfície comercial de qualsevol població.
Fins el 8 de gener, dos dies després de Reis, els fanals de Sant Cugat suportaran les banderoles de la nova campanya institucional de la Cambra de Terrassa, dirigida a promoure el comerç urbà durant les festes nadalenques. Sota el lema ‘Sant Cugat del Vallès, la superfície més gran per comprar’, la campanya utilitza un dels punts forts tradicionals dels grans magatzems -les seves dimensions-, però l’utilitza a favor del petit comerç. El vocal de la Comissió de Comerç de la Cambra de Terrassa, Joan Ruiz, explica els motius.
La Cambra de Terrassa vol potenciar, a més, la idea de ‘compra lúdica’ ja que, segons assenyalen, comprar a les botigues del nucli urbà serveix alhora per passejar per la ciutat i gaudir de l’entorn. Des del consistori, el tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Jordi Joly, ha agraït la feina feta per la Cambra i ha recordat que la vianantització del centre contribueix a afavorir el dinamisme del comerç local. Joly ha apostat per potenciar el comerç urbà davant la forta competència de les grans superfícies.
A la demarcació de Terrassa, el comerç i els serveis representen un 22% de l’activitat econòmica i generen el 13% dels llocs de treball.

