La campanya contra la fam de les JNC comença amb bon peu

030202-jnc.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
01/02/03 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

250 kilos d’aliments és el que porta recaptat la campanya contra la fam a l’Àfrica que s’ha iniciat aquest dissabte a la plaça del Monestir. La iniciativa l’organitzen la Joventut Nacionalista de Catalunya i s’enmarca dins una campanya nacional contra la fam que recull aliments de primera necessitat pels països afectats per la guerra i la sequera.

Els santcugatencs s’han acostat al llarg del cap de setmana per fer les seves donacions a l’ estand que la JNC ha col·locat a la plaça Octavià amb l’objectiu de recollir aliments contra la fam. El cap local de la JNC a Sant Cugat, Jordi Puigneró, explica el tipus d’aliments recollits:

La campanya durarà fins a finals de mes i no serà fins la la primera quinzena del març que els aliments s’enviaran a Casablanca per ser després distribuits al Sudan, Etiopia, Eritrea i Somalia. Un dels membres de la JNC, Marta Sibina, explica la greu situació que pateixen aquests països:

A la campanya contra la fam hi col·laboren diverses entitats com els Bastoners de Sant Cugat o el Grup Mediterrània. Tots els ciutadans que hi vulguin fer donatius es poden adreçar a la seu de la JNC, al carrer Plana de l’Hospital número 15. L’horari d’atenció al públic és dilluns, dimecres i divendres de 6 a 9 de la tarda.