La Casa Jaumandreu i la Unió, avui sobre la taula del Consell de Barri de Centre-Oest

vila_felisa.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/01/16 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

El Consell de Barri del Centre-Oest posarà sobre la taula aquest dijous l’estat de les obres de remodelació de la Casa Jaumandreu, coneguda també com Villa Felisa, del Teatre de la Unió i de la cobertura de la piscina del Parc Central. La trobada tindrà lloc a partir de les set de la tarda a l’antic ajuntament i també portarà a aprovació una proposta de funcionament dels grups de treball. És la segona reunió del mandat d’aquest òrgan participatiu que presideix la regidora convergent Mayte Pérez.

L’ordre del dia posarà sobre la taula la partida de lliure disposició de l’òrgan. Com sempre, la trobada acabarà amb un torn obert de paraula.

Representació dels grups polítics municipals:

Vocal CiU: Joana Barbany Vocal CUP: Julià Mestieri Vocal C’s: Sergio Blázquez Vocal ERC-MES: Maria Vidal Vocal ICV-EUiA: Conxa Martínez Vocal PSC: Sandra Tirado Vocal PP: Alfredo Bergua

Representació d’entitats i associacions de veïns:

Associació Excursionista Altiplà Associació de Veïns de Centre Estació Unió Ciclista Sant Cugat Castellers de Sant Cugat Llar d’Avis de la Parròquia Punt Incorpora