La celebració de l’esport local

esports_premisesporten1.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/12/08 a les 16:13h
 |  1 minut de lectura

Èxit organitzatiu i participatiu de la dotzena edició dels Premis Esport en Marxa organitzat per Cugat.cat. L’alcalde Lluís Recoder felicita a tots els assistents per la seva contribució a l’esport local i destaca la Nit de l’Esport com l’acte central esportiu de la nostra ciutat.

Un nou èxit. Així és com podríem definir la dotzena edició dels Premis Esport en Marxa, organitzat per Cugat.cat, que s’ha celebrat aquest dijous al Teatre Auditori amb la presència de més de 300 assistents, la majòria representants de l’esport local i la plana política municipal. L’acte, presidit per l’alcalde Lluís Recoder, ha reconegut diferents esportistes i clubs de la nostra ciutat. La tercera Nit de l’Esport, patrocinada per Hierros Lubesa i Opel Autocugat, ha comptat amb l’actuació de Tortell Poltrona i Victor Amman. Una gala que s’ha perllongat per espai de tres hores.