La companyia Home to Home trasllada la seu a Sant Cugat

161111-home-to-home-costello.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/11/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

L’empresa Home to Home – Language Immersion Experiences traslladarà les oficines centrals de Palau Solità i Plegamans a Sant Cugat, a la Rambla del Celler, a partir del gener. El canvi és part del projecte d’expansió en el sector de viatges d’estudi a l’estranger. Home to Home es dedica a organitzar viatges educatius en anglès i colònies tant per a grups escolars com a nivell individual per perfeccionar l’idioma.

El director general de Home to Home, Garry Costello, ha explicat que Sant Cugat ha estat l’opció escollida perquè una part important dels clients es concentra en aquesta zona.

Declaracions

Garry Costello

Hem escollit Sant Cugat per instal·lar les nostres oficines pel caràcter modern i cosmopolita de la ciutat. També perquè molts clients són de la zona.

Segons la companyia, 11.000 estudiants de l’Estat espanyol participen en programes lingüístics de Home to Home cada any.