La companyia de dansa urbana Kulbik ha impactat aquest diumenge el públic del Teatre-Auditori amb un llenguatge propi i una gran fusió d’estils. 6 ballarins han donat vida al muntatge ‘Camins’ que vol obrir una reflexió sobre l’evolució humana i que acompanya els moviments de projeccions audiovisuals.
Són una companyia molt jove però tenen moltes ganes d’expressar el que pensen i ho fan amb una nova manera d’entendre la dansa. A ‘Camins’ les projeccions de vídeo i el joc amb la il·luminació ajuden a construir un missatge que vol fer reflexionar els espectadors sobre l’evolució que suposadament viu l’ésser humà, segons el director de la companyia, el florestà Kanga Valls.
Kanga Valls
Els ballarins de Kulbik s’han comunicat amb un llenguatge propi que és marca de la companyia. Un llenguatge que parteix del hip hop per passar per la dansa contemporània, el teatre gestual i l’street dance, entre d’altres. Valls ha explicat que aquesta és la seva manera d’entendre el ball i el moviment.
Kanga Valls
Kulbik Dance Company va estrenar aquest muntatge l’1 de maig al Mercat de les Flors, a Barcelona, i ara seguirà mostrant una nova manera de comunicar-se amb el públic a diferents escenaris catalans i espanyols.

