La Copa Iberia – Bio-Oil es disputarà en modalitat individual i per parelles

-->
Enllaç copiat al clipboard
11/10/12 a les 12:22h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

La 66a edició de la Copa Iberia – Bio-Oil del Club de Golf Sant Cugat, organitzada per The Wall’s House, es disputarà dissabte i diumenge de la setmana vinent. Enguany està prevista la participació d’uns 144 jugadors en les modalitats de foursome i medal, i durant el torneig es desenvoluparan diverses activitats de caire lúdic al village instal·lat al mateix Club de Golf Sant Cugat.

La Copa Iberia – Bio-Oil és una de les més importants que tenen lloc arreu de l’estat a nivell amateur i tot un emblema del Club de Golf Sant Cugat. En aquesta edició s’ha apostat per les modalitats de foursome dissabte i de medal diumenge, per tal fomentar la competitivitat i l’espectacle. El foursome es disputa per parelles i el medal en format individual, però per equips. El director general del Club de Golf Sant Cugat, Joan Monzó, destaca la satisfacció de poder realitzar per 66a vegada aquest torneig.

Declaracions

Joan Monzó

Després de 65 edicions, poder fer una nova Copa Iberia pel club és una gran satisfacció tornar a tirar-la endavant.

Enguany el torneig ha passat a denominar-se Copa Iberia – Bio-Oil, pel patrocini de l’empresa farmacèutica Cederroth. Des de l’organització, The Wall’s House, s’ha hagut de fer un gran esforç per trobar patrocinis i aquest és un fet valorat pel regidor d’Esports, Xavier Tizón, ja que la presència de les marques fomenta el moviment econòmic.

Declaracions

Xavier Tizón

En els moments que corren organitzar aquests tornejos no és fàcil, i és bo perquè genera activitat econòmica.

El torneig tindrà lloc dissabte i diumenge de la setmana que ve al Club de Golf Sant Cugat. A partir de les cinc de la tarda es desenvoluparan diferents activitats al village com tallers infantils o degustacions de pernil o de còctels. A la presentació del torneig han assistit, a més de Joan Monzó i Xavier Tizón, el director de The Wall’s House, Joan Muro, la directora de màrqueting de Cederroth, Anna Poch, i el responsable de Shortcut, Jorge Knuth, proveïdor oficial de la Copa Iberia – Bio-Oil.