La CUP assegura que el servei de bus de la Floresta és ‘deficient’ i assenyala la freqüència de pas i la poca cobertura d’algunes zones com les principals problemàtiques del servei al districte. La formació assegura que
La CUP considera que la zona propera a la carretera de la Rabassada, les cases de sota el Turó del Fumet i Sol i Aire com els espais amb més urgències, ja que no hi arriba cap línia d’autobús. Segons el comunicat, ‘no s’ha fet cap ampliació’ d’efectius des que es van posar en servei la L3 i la L4, ‘tot i els canvis demogràfics que s’han produït al districte’. El regidor de la CUP-PC Ramon Piqué ha destacat que el servei, en lloc de millorar, ha anat cap enrere.
Ramon Piqué
Piqué, que també és president del consell de barri, ha remarcat la importància de la Taula de Mobilitat per posar fi als punts dèbils en aquest àmbit de la Floresta, especialment per assegurar camins escolars segurs i adaptar els carrers a vianants, a bicicletes i cotxets.

