La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) centrarà la seva imatge de campanya en l’equip humà que forma el partit. La CUP considera que la formació no només està representada per la cara de l’alcaldable, Guim Pros, sinó que darrera de la candidatura hi ha un grup que treballa de manera conjunta.
Amb un total de 2.000 cartells, 10 pancartes, 40.000 postals, enganxines i xapes, la CUP presenta una campanya electoral basada en un equip humà. El número 5 de la llista i dissenyador de la campanya, Xavi Grau, ha explicat que la CUP aposta per un grup i no només per una persona.
Xavi Grau
En total, s’han dissenyat cinc cartells diferents on destaquen sempre dos missatges en format de marcador. Un és el positiu i l’altre el negatiu. Així ho ha explicat el número 2 a la llista, Quim Pla, que ha destacat que l’objectiu és anar més enllà d’un simple eslògan.
Quim Pla
Per recaptar diners per a la campanya, que té un pressupost de gairebé 5.000 euros, i per donar a conèixer les seves idees, la CUP ha organitzat diversos sopars a l’espai gastronòmic Terra Dolça.

