La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) presenta el seu lema de campanya, ‘Despertem Sant Cugat’. El lema s’acompanya de les figures dels candidats a les llistes simulant que es desperten, en al·lusió a la ‘nova energia’ que volen transmetre als electors. La CUP es gastarà uns 9.500 euros en fer difusió de la seva candidatura, un cost que demanen que també es faci públic en el cas de les altres formacions polítiques.
‘Despertem Sant Cugat’ és el lema principal de campanya de la Candidatura d’Unitat Popular que presenta als 35 membres de la seva llista com si s’estiguessin despertant. El membre de la CUP i número quatre a les llistes, Quim Pla, considera que la campanya transmet la feina feta i la ‘impaciència’ del partit per entrar al consistori.
Quim Pla
Un total de 1.200 cartells es repartiran en menys del 5% de l’espai públic que els toca a les formacions sense representació al consistori. Des de la CUP lamenten aquesta situació de ‘desigualtat i indefensió’ davant el 95% d’espai públic que es reparteixen els partits amb representació al consistori. A més, també conviden la resta de formacions a fer públic el cost de la campanya. Així ho ha sol·licitat el membre de la CUP i número sis a les llistes, Aniol Pros.
Aniol Pros
La Candidatura d’Unitat Popular basarà la seva campanya en uns desplegables que farà arribar a la bústia de les cases santcugatenques, a més dels cartells per penjar-los als pirulins de la ciutat.

