La Cursa Popular de la Floresta deixa l’asfalt i apostarà per la muntanya

atletisme_cursa_popular_floresta_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
24/03/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

La 33a edició de la Cursa de la Floresta es disputarà el diumenge 17 de juliol i canviarà l’asfalt per la muntanya. La cursa, de 10 quilòmetres, deixa de ser popular i es converteix en una de muntanya de dificultat mitjana. Un centenar d’atletes van participar a la darrera edició.

La cursa de la Floresta canvia de dia després de dos anys per tornar a disputar-se en diumenge en lloc de dissabte. El canvi més destacat és que la cursa popular només transcorrerà un 10% per asfalt i la resta serà per muntanya. L’organitzador de la carrera, Xavi Sans, destaca que el traçat és més plàcid que a les darreres edicions.

Declaracions

Xavier Sans

És un traçat amb una dificultat mitjana i un recorregut molt divertit.

Sans vol canviar la sortida i l’arribada de la cursa, però ho ha de consensuar amb l’Ajuntament. La cursa també mantindrà la categoria infantil.