La cursa universitària solidària Campus Run, aquest diumenge a Can Mates

atletisme_campus_run_cartell_2017_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/04/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

La cursa Campus Run Sant Cugat es diputa aquest diumenge amb la vocació d”unir la comunitat universitària entorn als valors de l’esport i la solidaritat’. La competició, de set quilòmetres i amb sortida i arribada a l’escola Turó de Can Mates, espera arribar a un centenar de participants. La cursa té la col·laboració de quatre centres universitaris i la participació té un preu de 10 euros. Les inscripcions s’han de formalitzar a Campusrunsantcugat.wordpress.com. Un euro de cada inscripció anirà destinat al Talleret de Càritas Sant Cugat.

La Universitat Internacional de Catalunya (UIC), l’Escola Tècnica d’Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya, Esade i l’Escola Gimbernat són els quatre centres universitaris que col·laboren en aquesta cursa. El director de la cursa, Javier Jaúregui, anima a la ciutadania perquè participi a la cursa solidària.

Declaracions

Javier Jaúregui

Volem implicar tot el teixit universitari en aquesta cursa solidària.

Catalana Occidente, Thinkinsport i Nutrisport també col·laboraran amb la cita.